2013. június 10., hétfő

Díj

Sziasztok!
 Megkaptam az első díjamat, amit elmondhatatlanul köszönök Vicky-nek. Nagyon sokat jelent ez nekem, köszönöm a támogatást! 


Szabályok:
1.Írj magadról 11. dolgot.
2.A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3.Tegyél fel 11. kérdést a saját jelöltjeidnek.
4.Küld tovább 11. embernek! (Az alap,hogy nem lehet visszaküldeni.)
1.)  11 dolog.
  • Barna hajam van, barna szemem.
  • 14 éves vagyok.
  • Imádom a vámpírokkal kapcsolatos könyveket, filmeket, sorozatokat. (Nem csak a Twillight-ra, és a TVD-re gondolok)
  • Három legjobb barátnőm van, ha akarnék sem tudnék közülük választani.
  • Imádok énekelni, olyankor úgy érzem, igazán élek.
  • Utálok tanulni, de muszáj.
  • Van egy öcsém.
  • Imádom az állatokat, van egy cicám.
  • Sokszor sírok, amikor a kommenteket, visszajelzéseket olvasom, mert hihetetlenül jól esnek.
  • Könnyen esek szerelembe, igazán érzékeny típus vagyok.
  • Elvált szülők gyermekeként élem a mindennapjaimat.
2.) Válaszok.

1.Sorozat vagy film?
A Vámpírnaplókat szoktam nézni, vagy régebben ment a Viván a Popland, azt szerettem, de sajnos megszűnt, viszont élek-halok a Pretty Little Liars-ért. Viszont a filmekért is rajongok, kedvencem a Sakáltanya és még egy csomó minden.(:$)

 2.Kedvenc évszak?
Nyár minden mennyiségben!:)

3.Sportolsz valamit?Ha igen,mit?
Egyáltalán nem vagyok az a sportos fajta. Néha napján, nagyritkán elmegyek úszni, meg télen korcsolyázom, de igazából úgy rendszeresen nem sportolok.

4.Kedvenc zene?
One Direction, szerintem ez egyértelmű. Ezen kívül imádom például Demi Lovatot, a Little Mixet, Cher Lloyd-ot, Conor Maynard-ot, Justin Biebert, Ariana Grandet, Avril Lavignet, a Green Dayt, Rita Orat, Rihannát, Bruno Marst. És még jó pár énekest/énekesnőt/bandát.

5.Mit csinálsz a szabad idődben?:)
 Leginkább zenét hallgatok, blogot írok, énekelek, vagy csak a barátaimmal vagyok.

6.Hobbid?
Zenehallgatás, írás, éneklés, táncolás, lógás a barátokkal.

7.Kutya vagy macska?
Nekem macskám van, akit imádok, de igazából mindkettő.

8.Várod már a nyarat?:P
Igen:) De ilyen időben nem hiszem, hogy sokszor fogunks strandra menni, legalább is fürdés céljából nem.

9.Milyen a természeted?
Elég érzékeny típus vagyok, nehezen élem meg a rossz élményeket. Ha valami nekem fájdalmat okoz, akkor  az nagyon intenzív tud lenni. De ugyanakkor, ha a barátaimmal vagyok, felszabadultnak mondhatom magam, boldognak és úgy általában hiperaktív vagyok.:) Ebben hasonlítok Ninára.

10.Milyen könyvet olvasol?Tetszik?:))
Jelen pillanatban semmit nem olvasok, de pár napja fejeztem be Kelley Armstron egyik fantasztikus könyvét, a Sötét erő trilógia első kötetét, a The Summoning, a szellemidézőt. Fantasztikus, nagyon tetszett, bár a legtöbb könyvről, amit elolvasok, ezt mondom.

11.Hány éves vagy?
14.

3.) Feltett kérdéseim:

 1.Miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz?
2.A családod tud a blogodról?
3.Miszerint választottad ki a főszereplőt/főszereplőket?
4.Kedvenc zenéd?
5.Mi az álmod?
6.Ha egy napra varázserőt kapnál, és megtehetnél BÁRMIT, mit csinálnál?
7.Nyár vagy tél?
8.Hány éves vagy?
9.Mi inspirál írás közben?
10.Hol látod magad 10 év múlva?
11.Mi ragadott meg először a One Direction-ben?(már ha szereted őket)

4.) Akiknek küldöm:

Mégegyszer hálás köszönetem Vicky!
xx Ani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése