2014. január 10., péntek

Élek még!

Drága olvasók!
Gondoltam két és fél hónap után idetolom a pofám, hogy adjak magamról valami életjelet.
Nem tudok mit írni, csak azt, hogy őszintén nagyon sajnálom.
Egyszerűen annyira elfogyott az ihletem, minden tekintetben, hogy hiába akarok, nem tudok írni.
Sajnálom, hogy csalódnotok kellett bennem. Higgyétek el, nem így akartam csinálni.
VISZONT! Nagyon szépen köszönöm, hogy még így is ennyire mellettem álltok, támogattok.
Csodálatosak vagytok! Köszönöm a rengeteg oldalmegtekintést.
Tudom, hogy valószínűleg már elegetek van abból, hogy állandóan csak ígérgetek, de most már mindjárt itt a félévzárás, a tovább tanulási téma lecseng, én pedig összekapom magam, és összevarázsolok nektek pár fejezetet.
Mégegyszer sajnálom.
Szeretlek titeket.
Puszi.
~Anne Norina Joiner~ xx
Ui: Boldog újévet minden kedves olvasónak!:))

3 megjegyzés:

  1. kövi rész??:):/

    VálaszTörlés
  2. Szia Anne!

    Nagyon tetszik a blogod, és bocsi hogy eddig nem adtam jelét, de csak pár napja találtam rá! Nagyon szomorú lettem hogy januárban írtál utoljára és azóta semmi. Sejtem, hogy ez annak a jele, hogy nem folytatod, de még él a remény, igaz?

    Na mindegy, remélem lesz még tovább!

    Ha szeretnél, bekövethetsz a twitteren (@golanlizi) és beszélgethetnénk a témáról. Furcsa, pedig én nem vagyok 1D fan. De jó a sztorid.

    L.

    VálaszTörlés