2013. augusztus 2., péntek

Ajándék, 2000+ megtekintés, csúszik a következő fejezet!

Hello drágáim!:)
 Hogy telik a nyaratok? Én most megyek majd Domboriba, ma. Gyakorlatilag ezért is írok most nektek.
Nem tudom vasárnap hozni az új fejezetet, mert Domboriba nem viszem magammal a laptopot, és telefonról pedig nem tudok írni nektek, ugyanis a részek már előre meg vannak írva: a laptopomban.
Nagyon sajnálom!
JÓ ESETBEN hétfőn vagy kedden tudom hozni, ROSSZABB ESETBEN pedig jövő vasárnap.
Remélem megértitek, és nem haragszotok nagyon rám.

A másik, amit meg szerettem volna osztani veletek az az, hogy a blog túllépte a 2000-res megtekintést. Nagyon büszke vagyok rátok, és hihetetlenül csodálatosak vagytok, köszönöm szépen!:) #Imádomazolvasóimat

Van mégvalami, ugyanis a minap kaptam az egyik legkedvesebb embertől, akit valaha ismertem, az egyik bloggerina barátnőmtől, egy ajándékot, egy egyedi, névreszóló díjat. Gyakorlatilag majdnem leestem a székről, mikor megláttam, és rögtön elérzékenyültem. Utólag, és konkrétan ezredszerre is köszönöm drága Lakatos Dóra! Imádlak!:)

Íme a díj


Továbbra is jó nyarat!:)
Puszil: ~Anne Norina Joiner~ xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése