2013. augusztus 30., péntek

Közérdekű

Sziasztok drágák!
Annyira de annyira sajnálom, hogy olyan régóta nem volt új rész, de olyan helyzetbe kerültem, ami minden író rémálma: elfogyott az ihletem. Bármennyire is próbálkozom (nap mint nap odaülök a gép elé és nekiveselkedem) nem tudok írni. Remélem ez hamarosan megváltozik, hiszen én próbálok mindent kihozni a történetből. Pár nap múlva kezdődik a suli, akkor talán normalizálódik az életem (nagyjából), helyre áll a rend. ÍGÉREM, hogy nemsokára új résszel jelentkezem, és akkor folyamatosan hallotok majd felőle ismét.
Addig is bocsánatotokért esedezem, és remélem megértitek.

Másrészt: nagyon-nagyon köszönöm a több, mint 2650 megtekintést. Elképzelni sem tudjátok, milyen sokat jelent ez nekem. irtó hálás vagyok nektek, köszönöm!:))

Hamarosan ismét jelentkezem, akkor már az új fejezettel!
ÖlelPuszil:
xx ~Anne Norina Joiner~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése