2013. július 23., kedd

3 éve One Direction!

Kedves olvasóim!:)
Először is azzal kezdeném, hogy köszönöm, hogy tagja lehetek ennek a csodás családnak, a One Direction Family-nek! Köszönöm, hogy vagytok nekem, köszönöm, hogy megismerhettelek titeket, ugyanis mint directioner, úgy gondolom, hogy rengeteg jó embert ismertem meg, és a fiúk iránti rajongásommal új barátokat szerezhettem. Köszönöm a Viva tévének, hogy két évvel ezelőtt megismertette velem ezt az eszméletlen fiúbandát. És végül, de nem utolsó sorban a legfontosabb: KÖSZÖNÖM A ONE DIRECTION-NEK!
Mind az öten tanítottak nekem új dolgokat, miattuk próbálok jobb ember lenni, és nem csak közhelyként, de tényleg megváltoztatták az életem.
El sem hiszem, hogy már három éve történt, hogy öt teljesen átlagos fiú eldöntötte, hogy valólra váltja az álmait, és jelenkezik az X-Factorba, ahonnan szólóként kiestek és dönteniük kellett: bandában vagy sehogysem. És ők a lehető legjobb döntést választottak. Nagyon büszke vagyok rájuk, hogy ennyi mindent elértek ebben a röpke három évben, s kívánom nekik, hogy még sokáig legyenek így együtt.
HAPPY BIRTHDAY ONE DIRECTION!

A másik, amit mindenképp meg szerettem volna osztani veletek, hogy tegnap, pontban 20:00 perckor a VEVO kitette csatornájára a Best Song Ever klipjét, amit, mint eddig minden klipet, olvadozva, itt-ott néha örömkönnyekkel a szememben néztem végig. Szerintem ez lett az eddigi legjobb klipjük!Imádom!:)
Szülinapi ajándékként pedig sikerült megdöntenünk a VEVO rekordját, ami arról szólt, hogy csupán egy nap alatt összehoztunk a videóra több mint tízmillió megtekintést, amire hihetetlenül büszke vagyok, és köszönöm nektek, hogy ezt megtettétek Harryért, Zaynért, Liamért, Louisért, és Niallért! Zseniálisak vagytok, komolyan!
Na nem is hablatyolok tovább, de A VIDEÓT MEGNÉZNI ÁM MÉG SOKSZOR;)
Love u all, xoxo ~Anne Norina Joiner~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése